Eshop má prázdniny. Vaše objednávka bude odeslána 13. května. Děkuji za pochopení.

Vrácení a reklamace

Je mi líto, pokud produkt, který jste si objednali, neodpovídá vaší představě nebo je poškozený. Níže máte návod, jak postupovat, abychom společně vše vyřešili.

Vrácení zboží

Zboží zakoupené v tomto eshopu můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí/vyzvednutí, bez udání důvodů. 

Kontaktujte mě prosím na email tana.sekerkova@gmail.com, uveďte číslo vaší objednávky a číslo účtu, na který budete chtít vrátit peníze. Případně můžete vyplnit formulář, který naleznete na konci Obchodních podmínek. Nepoškozené zboží následně pečlivě zabalte, přiložte k němu číslo objednávky a zašlete přes Zásilkovnu do Z boxu – Nuselská 111/21, 140 00 Praha (ID 26227). Po vyzvednutí zboží a kontroly jeho stavu vám do 14 dnů vrátím peníze.

Více informací a formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete v Obchodních podmínkáchPokud si nebudete vědět rady, napište mi na tana.sekerkova@gmail.com a pomůžu vám.

Reklamace zboží

Pokud je zboží poškozené nebo je s ním cokoliv v nepořádku, napište mi prosím neprodleně na email tana.sekerkova@gmail.com. Uveďte číslo objednávky, důvod reklamace, popište vadu a ideálně přiložte fotografii. Také je možné použít formulář, který naleznete jako přílohu číslo 1 na konci Obchodních podmínek. Následně se domluvíme, jak budeme situaci řešit dál.

Pro bezplatné zaslání reklamovaného zboží zpět vám poskytnu kód a adresu doručení. Na vyřízení reklamace je ze zákona 30 kalendářních dnů. Budu se snažit vše vyřídit co nejdříve.

Více informací naleznete v Obchodních podmínkáchPokud si nebudete vědět rady napište mi na tana.sekerkova@gmail.com a pomůžu vám.